Slide

Sala de nunti Exclusiv

Bucurati-va de cea mai frumoasa zi a vietii voastre in sala de evenimente Exclusiv! 

Punem pret pe dorintele si planurile voastre, iar cu profesionalism si dedicare vom face ca ele sa devina realitate. Pe scurt, ne vedem, discutam despre preferintele voastre, venim cu soluții concrete și va ajutam sa conturati ziua nuntii asa cum v-o imaginati.

Va punem la dispozitie

  • O sala eleganta si rafinata cu o capacitate intre 100 – 250 de persoane, unde visul vostru se poate transforma in realitate
  • Patru variante de meniuri armonios echilibrate, incepand de la 270 lei/persoana
  • Bar All Inclusive cu o gama variata de bauturi la pretul de 95 lei/persoana
  • Candybar personalizat in functie de preferintele voastre
  • Aranjamente florale pentru mese si prezidiu
  • Manager de eveniment dedicat pe toata perioada si multe alte servicii extra pe care le puteti regasi in oferta extinsa de pret.

Servicii incluse in pretul meniurilor

Personal calificat

Manager de eveniement dedicat

Inchirierea salii pe o durata de 8 ore

Logistica necesara evenimentului

Vesela, pahare, stativ etajat pentru tort si monoportii

Servetele albe

Contactati-ne!

Va invitam cu drag sa povestim despre cum va putem transforma visul in realitate, fara stres si batai de cap!

Pentru a programa o intalnire cu unul din managerii nostri de evenimente, click mai jos pe butonul de Whatsapp sau pe cel de programare pentru vizualizarea salii.

Programarile se pot face de luni pana vineri in intervalul 08:00-16:00.

Exclusiv Catering
Exclusiv Catering

Cronologie nunta

Durata: 20 minute

Ai auzit de sala noastra de nunti si vrei neaparat sa vii sa vezi despre ce e vorba?

E simplu! Programezi o intalnire pentru vizualizarea salii pe care ti-o confirmam telefonic. Ne vedem la locatia noastra din Bd. Muncii nr. 217-219 in data si la ora agreata. Un manager de eveniment te va intampina, iti va face turul locatiei si iti va raspunde la toate intrebarile pe care le ai. Tot atunci puteti verifica impreuna si disponibilitatea pentru anumite date preferentiale. Sala noastra are o capacitate maxima de 250 de persoane insa organizam nunti incepand de la 100 de persoane.

Durata: 30 minute

Felicitari pentru decizie! Ne bucuram ca ne-ai ales si te invitam inca o data la noi pentru a semna contractul si a achita avansul. Avansul se poate achita numerar, cu cardul sau prin ordin de plata. Dupa semnarea contractului veti face schimb de numere de telefon si adrese de e-mail cu Managerul de eveniment pentru a putea tine legatura cat mai usor. Tot atunci, veti primi o fisa de completat cu detaliile relevante legate de nunta.

Dupa semnarea contractului, incepem sa adunam informatii mai concrete si sa conturam mai bine ziua nuntii voastre. Veti discuta cu managerul de eveniment, varianta de meniu pe care o doriti. Oferta noastra cuprinde 4 variante, atent gandite de catre bucatarii nostri, insa meniurile se pot personaliza dupa preferinte. Dupa ce v-ati decis la varianta finala de meniu, managerul de eveniment va va trimite o oferta de pret initiala bazata pe optiunile voastre.

In aceasta etapa stabilim de comun acord de ce servicii suplimentare aveti nevoie pentru ca ziua voastra speciala sa fie asa cum v-o imaginati. Printre serviciile suplimentare pe care vi le punem la dispozitie se numara si: inchirierea aranjamentelor florale, artificiile pentru tort, plicurile si pixurile pentru mese sau inchirerea cufarului pentru bani. Pentru a vedea ce cuprinde oferta de servicii extra, click aici!

Inainte cu 1-2 saptamani de ziua nuntii, reevaluam toate detaliile si ne asiguram ca check-list-ul e bifat in intregime. Cu o saptamana inainte de nunta, ne transmiteti numarul final de invitati confirmati, pentru a putea ajusta oferta initiala si a va face o idee despre pretul final. Tot in aceasta perioada se pot face si repetitii in sala pentru dansul mirilor.

E ziua cea mare! Tot ce aveti de facut e sa va bucurati din plin de ea – sa zambiti, sa va distrati alaturi de cei dragi voua si sa va creati amintiri de neuitat! De restul detaliilor ne ocupam noi.

Exclusiv Catering

Testimoniale

Vreau sa incep prin a va recomanda cu mare incredere echipa Exclusiv Catering and Events.
Noi ne-am dorit un eveniment perfect, cum cred ca fiecare pereche de miri isi doreste, de aceea am colaborat cu echipa de la Exclusiv pentru tot. Aranjamente, cocktail bar, candy bar, tortul mirilor, decoratiuni sala, etc … Am dorit sa avem all inclusive de la ei si am avut o colaborare geniala cu Anca, absolut orice întrebare aveam sau de clarificat ceva, era deschisa si a avut foarte mare grija de noi si a fost atenta cu dorintele noastre. In ziua evenimentului, a fost omniprezenta-omniscienta, a supravegheat tot si a iesit perfect! Nu avem cuvinte de lauda mai mari pentru aceasta sala, aceasta echipa, cu siguranta vom colabora pentru evenimente viitoare, de recomandat, nu mai zic… Tuturor am recomandat acest restaurant!
Totul e la superlativ si va spun ca absolut toate feedback-urile primite din partea familiei, invitatiilor nostri, toti au fost incantati si multumiti! Sunt mult prea multe aspecte de curprins aici (puteti exersa dansul mirilor, mancarea e foarte gustoasa, puteți incerca variantele de meniu si sa cereti feedback sefului bucatar pentru potrivirea acestora in farfurie daca doriti si altceva inafara de meniul propus, aerul conditionat nu bate pe scaune, sa simti ca te doare capul sau sa simti dureri, cum am prins la alte sali, echipa de la sala e super atenta cu invitatii, ajuta cu absolut orice, cel mai important pt noi a fost ca ne-am putut sfatui cu orice si ne-am lasat pe mana Ancai, care a dat dovada de multa experienta și profesionalism!), cel mai bine programati o vizionare a salii si sunt sigura ca veti fi convinsi. The best!

Alex si Diana Sidorov

Exprienta noastra cu echipa Exclusiv Catering a fost un real succes. Ziua nuntii noastre a fost minunata si datorita lor. Am avut incredere in serviciile lor, datorita faptului ca ne-au fost ascultate si respectate cerintele. Incepand de la modificarile din meniu, pana la amenajarea unui birou drept camera unde sa ne retragem cu micutul nostru de 2 ani pentru cateva clipe de liniste. Raluca si Anca sunt persoanele cu care am tinut legatura in mod constant, ele fiind disponibile sa ne raspunda fiecarei intrebari, indiferent de ora. Am apreciat latura umana si calda a intregului personal, care au avut grija de nevoile invitatilor nostri. Apreciem de asemenea mobilizarea pe care au avut-o in momentul in care a fost nevoie de suplimentarea de meniuri si scaune. Noi, Andrei si Mihaela, vom recomanda cu fiecare ocazie Exclusiv Catering, pentru ca ne-au dovedit ca pentru ei, calitatea primeaza.

 

Andrei si Mihaela Cserei

Am ales serviciile celor de la Exclusiv Catering pentru a asigura mancarea la petrecerea de cununie. Atat mancarea cat si personalul au fost de nota 10. Aranjamentul bufetului, gustul dar si servirea au fost exceptionale. Au inteles de la inceput ce vrem, si cu ajutorul Cristinei Gavris, care s-a asigurat ca totul e perfect, au reusit sa ne ofere exact ce ne-am dorit. Multumim frumos! Recomand cu incredere!

Meres Robert

Exclusiv Catering was the caterer of choice for our wedding at lovely Bánffy Castle and we do not regret it!! The Exclusiv Catering team, and in particular Adelina and Paul, tried to understand very carefully what we like and what we do not like prior to our wedding and then acted accordingly. On our special day everybody from Exclusiv was extremely kind, supportive and helpful. The food was delicious, the waiters were attentive and quick. Apart from the wonderful food and service we very much appreciated how professionally and reliable Exclusiv Catering handled the whole process. Many many thanks to Adelina and Paul from Exclusiv!!!

 Mara Zora

 

Programeaza o vizualizare a salii!

    Nume (obligatoriu)

    Email (obligatoriu)

    Telefon (obligatoriu)

    Data

    Ora

    Ne gasiti aici

    Exclusiv Catering